Для передачі обертання між віддаленими один від одного валами застосовується ремінна передача. Вона складається з шківів, закріплених на валах, і ременя (одного або декількох), надягнутого на шківи.
Передача зусиль забезпечується тільки при нормально натягнутих ременях, для цього ремені періодично перешивають або встановлюють спеціальні пристрої, що автоматично регулюють натяг.
Класичні зубчасті клинові ремені зі стандартним профілем завдяки своїй конструкції та іншому технологічному рішенню являються більш довговічними і надійними, ніж класичні клинові ремені без зубів. Також завдяки наявності зубів дані ремені мають хорошу гнучкість, що дозволяє використовувати їх в парі з малими шківами.
Переваги клинових ременів:
- високий запас потужності
- високотехнологічний матеріал
- підвищена зносостійкість
- незначна розтяжка
- висока стійкість поперечного перерізу
- жаро- і маслостійкість
Області застосування:
- машинобудування
- верстатобудування
- автомобілебудування
1 - зовнішнє покриття ременя
2 - кордовий шнур
3 - резинова суміш оточуюча корд
4 - резинова основа
5 - фасонний зуб
Профіль | ZX/X10 | AX/X13 | BX/X17 | CX/X22 |
---|---|---|---|---|
Ширина b, мм | 10 | 13 | 17 | 22 |
Висота h, мм | 6 | 8 | 11 | 14 |
Більш детальну інформацію про клинові ремені можна знайти в каталозі.
Ціни і наявність на складі уточнюйте у менеджерів