Лінійні підшипники використовуються для досягнення точності руху в системах лінійного переміщення в верстатах з ЧПУ та інших механізмах. Конструкція такого підшипника дозволяє істотно знизити тертя, збільшити навантаження і швидкість руху.
Як правило, дані підшипники складаються із зовнішньої гільзи, в яку поміщений пластиковий сепаратор, кульок і ущільнюючих кілець по краях. Для організації роботи при високих температурах замість підшипників з пластиковим сепаратором використовуються підшипники зі сталевим сепаратором. Також в залежності від типів лінійних валів застосовують різні типи підшипників: для звичайних валів використовують закриті підшипники (…UU), для валів на опорі - підшипники відкритого типу (…OP). Для створення переднатягу застосовують підшипники з надрізом (…AJ).
Відкриті лінійні підшипники мають широкий розріз, що дозволяє працювати на валах з лінійними опорами. Виготовляються в двох стандартах розмірів: європейському (позначення KB або LME) і японському (позначення LM).
Кожух виготовлений із підшипникової сталі. Корзина виготовлена із пластику. Підшипники оснащені з двох сторін кільцями ущільнювачів із вулканізованої гуми.
Характеристики:
- максимальна швидкість переміщення: 5м/сек
- діапазон робочих температур: від -20°C дo 80°C
- коефіцієнт тертя: 0,001-0,005
- допуск монтажних отворів: H7
* − вказані ціни не є публічною офертою, носять виключно інформаційний характер і можуть відрізнятися від дійсних цін.