Лінійні підшипники використовуються для досягнення точності руху в системах лінійного переміщення в верстатах з ЧПУ та інших механізмах. Конструкція такого підшипника дозволяє істотно знизити тертя, збільшити навантаження і швидкість руху.
Як правило, дані підшипники складаються із зовнішньої гільзи, в яку поміщений пластиковий сепаратор, кульок і ущільнюючих кілець по краях. Для організації роботи при високих температурах замість підшипників з пластиковим сепаратором використовуються підшипники зі сталевим сепаратором. Також в залежності від типів лінійних валів застосовують різні типи підшипників: для звичайних валів використовують закриті підшипники (…UU), для валів на опорі - підшипники відкритого типу (…OP). Для створення переднатягу застосовують підшипники з надрізом (…AJ).
Шарикові втулки (підшипники) KH характеризуються своєю конструкцією. Вони тонкостінні, забезпечують мінімальний переріз і велику несучу здатність, ряд кульок видно зовні через пази у зовнішній оболонці .
Корзина виготовляється із полімеру. Підшипники оснащені з двох сторін кільцями ущільнювачів із вулканізованої гуми.
* − вказані ціни не є публічною офертою, носять виключно інформаційний характер і можуть відрізнятися від дійсних цін.